نوع مقاله : علمی آموزشی
نویسنده
مربی مرکز آموزش بهورزی دانشکده علوم پزشکی اسدآباد
کلیدواژهها
موضوعات
ولایی عزیز, مریم. (1402). مردمداری و مشتریمداری (در باره تکریم ارباب رجوع بیشتر بدانیم). فصلنامه بهورز, 34(118), 60-63. doi: 10.22038/behv.2023.72719.1797
مریم ولایی عزیز. "مردمداری و مشتریمداری (در باره تکریم ارباب رجوع بیشتر بدانیم)", فصلنامه بهورز, 34, 118, 1402, 60-63. doi: 10.22038/behv.2023.72719.1797
ولایی عزیز, مریم. (1402). 'مردمداری و مشتریمداری (در باره تکریم ارباب رجوع بیشتر بدانیم)', فصلنامه بهورز, 34(118), pp. 60-63. doi: 10.22038/behv.2023.72719.1797
ولایی عزیز, مریم. مردمداری و مشتریمداری (در باره تکریم ارباب رجوع بیشتر بدانیم). فصلنامه بهورز, 1402; 34(118): 60-63. doi: 10.22038/behv.2023.72719.1797