نوع مقاله : علمی آموزشی
نویسندگان
1 کارشناس مسوول آموزش بهورزی وبازآموزی کارکنان دانشگاه علوم پزشکی مشهد
2 مربی مرکز آموزش بهورزی دانشکده علوم پزشکی تربت جام
کلیدواژهها
موضوعات
عبداله زاده, حسن , شهسوار, نرگس و موسوی, فاطمه سادات . (1401). دستاوردهای نظام ارجاع و نوبت دهی الکترونیک. فصلنامه بهورز, 33(114), 58-61. doi: 10.22038/behv.2022.66212.1550
عبداله زاده, حسن , , شهسوار, نرگس , و موسوی, فاطمه سادات . "دستاوردهای نظام ارجاع و نوبت دهی الکترونیک", فصلنامه بهورز, 33, 114, 1401, 58-61. doi: 10.22038/behv.2022.66212.1550
عبداله زاده, حسن, شهسوار, نرگس, موسوی, فاطمه سادات. (1401). 'دستاوردهای نظام ارجاع و نوبت دهی الکترونیک', فصلنامه بهورز, 33(114), pp. 58-61. doi: 10.22038/behv.2022.66212.1550
حسن عبداله زاده , نرگس شهسوار و فاطمه سادات موسوی, "دستاوردهای نظام ارجاع و نوبت دهی الکترونیک," فصلنامه بهورز, 33 114 (1401): 58-61, doi: 10.22038/behv.2022.66212.1550
عبداله زاده, حسن, شهسوار, نرگس, موسوی, فاطمه سادات. دستاوردهای نظام ارجاع و نوبت دهی الکترونیک. فصلنامه بهورز, 1401; 33(114): 58-61. doi: 10.22038/behv.2022.66212.1550